.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فوت 17 نفر از شهروندان مازنی بر اثر گازگرفتگی

رئیس واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت گاز مازندران گفت: به رغم فرهنگ سازی و آموزشهای همگانی صورت گرفته از سوی شرکت گاز استان، 18 حادثه مرتبط با گاز در سال 88 رخ داد که طی آن 17 نفر مصدوم شده و 17 نفر نیز جان خود را از دست دادند.

به گزارش مهر، مهدی مقتدایی صبح چهارشنبه در کارگروه کاهش حوادث مصرف کنندگان گاز طبیعی در ساری افزود: از مجموع تعداد 17 نفر فوت شده در مازندران، 16 نفر در اثر گاز گرفتگی و یک نفر در اثر انفجار جان خود را از دست دادند.
وی ادامه داد: بیشترین تلفات در سال گذشته مربوط به آذرماه بود که طی آن هفت حادثه در استان رخ داده و شش نفر نیز جان خود را از دست دادند.

مقتدایی خاطرنشان کرد: از مجموع 17 نفر فوت شده در استان، چهار نفر در ساری، چهار نفر در نکا، سه نفر در آمل، دو نفر در نور، دو نفر در محمودآباد و دو نفر در چالوس، جان خود را از دست دادند که این آمار در مقایسه با سال 87 با 25 درصد کاهش روبرو بوده است.

رئیس واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت گاز مازندران نقص در دودکش بخاری، جدا شدن لوله بخاری از محل اصلی خود همچنین قرار دادن خروجی دودکش در سطل آب را از مهمتریت علل حوادث منجر به گازگرفتگی در استان عنوان کرد.

مقتدایی همچنین مهمترین عوامل منجر به انفجار و آتش سوزی را به دلیل مسائلی چون نشت گاز از اتصالات، باز شدن شیر گاز بدون درپوش و استفاده از وسایل گازسوز بدون ترموکوپل دانست.

وی با تاکید بر لزوم باز بودن مسیر دودکش بخاری ها در منازل، همچنین دارا بودن ارتفاع حداقل سه متری دودکش ها ، توجه جدی مردم به این مسائل و استفاده از وسائل گازسوز استاندارد را خواستار شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 20 فروردين 1389
دود كش ها عامل كشته شدن مردم بطور عمده ميباشند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.